cinta siti situ sana sini, =.="

Thursday 25 August 2011

you jump, i jump (last episode)


This, will be the conclusion for the whole story of “you jump, I jump”
I had decide, with my clear mind and realize that, this will be an opportunity to reaveled yang aku dah bertekad untuk stop dari berhubung dengan mamat noh hujan tu lagi. Seriously, aku nak lupakan dia, sedaya upaya, mungkin? Actually, ni bukan pasal ego yang aku tolak dia for having a relationship, but there are some reasons as well :
  •   Phobia(refer to matmin lovestory before)
  •   Dia mamat offshore(ntah-ntah berlagak sebab boleh dapat duit dalam masa yang singkat)
  •  He was 26 and I was only 19. A huge difference right?
  •  Nak jaga hati Yani yang maybe minat kat dia. She was my friend !
For your information, aku pernah terus terang that I’m falling in love with him dan takda sebab kukuh sebenarnya untuk tolak dia. Then, dia tanya aku;
“kalau I jadi milik orang camna?”
Macam orang pasrah aku jawab
“its okay, cinta tak semestinya memilki."

Hambar, tapi jawapan tu tulus lahir dari hati kecil, but something he must knows, soalan dia betul-betul menguris hati aku,terasa macam dia dah dimiliki orang yakni bukan aku. Haaiihh,mengeluh panjang.
Ha ! before aku lupa, pernah satu hari dia meseg aku, nak tanya sesuatu, bila aku pantas me-reply, he just call me then, and asked ;
“kenal Wawa Shamsudin?”
Of course laa aku tak kenal, and this make me more curious yang maybe dia dah ada build a serious relationship, dan itu mungkin taktik dia untuk kenalkan minah tu pada aku, not impossible kan? Who knows?(lelaki mulut memang semanis kurma)
Hopefully ! I’m strong enough untuk lupakan dia. Totally!, aku akan doakan yang terbaik untuk dia, moga dia berbahagia. Hikmah yang jelas terpancar sekarang, melalui dia, aku boleh lupakan matmin dengan pantas. Terima kasih bro ! you cherish me so much



inilah dia bumblebee aku....
 



you jump, i?, maybe not !

hopes you safe dear !


the end.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home