cinta siti situ sana sini, =.="

Friday 19 August 2011

you jump, i jump (8)

lallalalalalala~ walaupun, bukan semalam kami berdating tapi saat indah tu masih tergiang-giang jelas di kalbu mayaku. cewahhh. tengah duk mengelamun pasal dia tetiba aku dapat meseg dari dia macam romeo and julliette. dia bilang sama aku.


"siti, kalau i nak kat u, u nak tak kat i?"

aku kat rumah waktu tu macam nak jerit je, ya lah. kalau he jumps sekali pun, aku jump jugak tau !
aku biar 5minit masa berlalu baru aku reply, bukan apa, aku just taknak laa tunjuk semangat sangat. hish! fanatik sangat lelaki tak suka kan? then, aku reply:

"boleh,boleh, tapi ada syarat"

ringkas,tapi memberi jutaan tanda tanya kan?

tak sampai satu minit terus dapat balik feedback daripada dia si mamat noh hujan tu.. ya lah ! comfirm dia tanya, apa syaratnya?


" syaratnya, u mesti minat....."











aik, lepas je aku hantar meseg tu, lambat pulak replynya, dalam fikiran aku, mesti dia mengaku dia tu sememangnya kipas-susah-mati si HAZAMA.

namun , namun, namun...anggapan aku nampaknya tak seperti yang aku sangka. jawapan dia :

"orang serius, dia main-main plak =( "


oh My God, kenapa dia cakap aku tak serius? childish sangat ke syarat aku? bagus apa, bukan aku mintak dia sediakan wang hantaran 50 ribu pun kan? betoi dak? haiiihhh, mengeluh panjang laa aku malam tu sambil membilang bintang di langit luas. 1,2,3,....455,456,457.....dan seterusnya, sampai mataku penat memandang dan tekakku kering membilang.


kenapa, akhirnya macam ni sayang?
kan, i bilang if and only if


you jump, i jump.

i promise!!


will be continue.................

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home