cinta siti situ sana sini, =.="

Thursday, 11 August 2011

you jump, i jump (3)

makan-makan, borak-borak, gelojoh tak gelojoh dah kalau kena buli sampai maghrib memang tu laa jadinya kan, ye dak? lantaklah kalau mamat noh hujan tu tengok semacam pun,nafsu makan lagi tinggi okay ! satu saat tetiba aku nak tertoleh biasalah, kuasa kata hati ni kuat sangat kot. apa yang terjadi? you know what? that guy was standing and say hi to me ! OMG, magic kan. bila tadi pandang-pandang, sekarang kita dekat-dekat. oiihh!
some conversations begin;

"eh,kaji air kat sini kew?"

mak oihh suara, garau bak brad pitt noo~ tertelan nasi tak sempat nak kunyah beb.



apa lagi tunggu cik siti oii,

you jump, i jump !



will be continue...............................

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home