cinta siti situ sana sini, =.="

Wednesday 10 August 2011

you jump, i jump (2)

sebelum aku masok pratikal aku dah break nge matmin(ex-aku)....mula2 frust nunggeng la..(huhuhu kesian) sape tak sayang 3 tahun woo!...adop jodoh la tu...masa praktikal kat petronas carigali s.b (PCSB), aku busy sangat sampai adop mase nak usha pakwe(rugi-rugi) huhhuhuhu....
nak dijadikan cerita..platform under carigali terbakar..sebagai wirawati human resource yang bertanggungjawab, plus mak cik kepada kawan aku, aida yang tiba-tiba nak ke sana, jadi aku tumpang sekaki tanpa segan silu..(biar terpaksa pom)..sampai jew kat sane, bermula kisah dibuli oleh staff-staff permanent, al-maklumlah, aku kan praktikal je. sampai maghrib tau ! huh !

dalam perjalanan ke surau untuk solat Maghrib, aku tertoleh kebelakang melihat restauran yang bakal kitorang jajah nanti. OH MY GOD !! i just see him. siapa?

-
-
-
-
-
-
-


aku nampak dia, mamat muka macam noh hujan tu.. hati? oh, dub dap dub dap tak berhenti, sampai lah kami makan di meja yang berdekatan, mata berpandangan, cewahhhhhh semua rasa tak kena..

you jump i jump !


will be continue.......................................

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home