cinta siti situ sana sini, =.="

Tuesday 9 August 2011

you jump, i jump (1)

kali pertama aku jmpe die nim dekat kedai makan..die nim kawan yani...wah mase mule2 tengok die...fuhhh macam noh hujan la...nk jew bagi senyuman paling manis yang aku mlikki nim,,,hehehehe (berkoya)tapi cyg mase tu aku ade matmin (ex aku)...pas tu..tiap2 hari aku suruh yani kirim salam kat die tu..sampai yani naik rimas...(rimas kew jeles)..juz krim salam minat jew kot...pastu aku dapat berite buruk...huhuhu...yani x cntact da nge die tu...berakhir la sudah episod berkirm salam..aku dan dia








will be continue..........................................................

Labels:

2 Comments:

At 9 August 2011 at 23:53 , Anonymous Anonymous said...

bila tengok balik , semmat laa plop noh hujan ni,, hehehe

u jump i,? malas nak jump =)

 
At 10 August 2011 at 00:17 , Blogger siti nurul syuhada said...

hahaha,..noh ujan da ade mizz nina la

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home