cinta siti situ sana sini, =.="

Saturday 13 August 2011

you jump, i jump(5)

eh, eh, eh lapar weyh.. oh ! dah lunch time, patut laa.. asyik main keroncong je, dorang ni, tengah makan pun tangan tak berhenti-henti, tup tap tup tap, menaip text kat fon, aku je.. yang ntah pape focus terlebih kat makanan tiru gaya gadis melayu kot lebih sangat ha ha ha.

but, but, but ! wait ladies and gentleman, aku kan punya nombor dia, nombor mamat noh hujan, bukan ke? oh shit ! camna aku boleh lupa?tak sempat malam pun aku mesej die....beb! pap pap pap bunyi keypad fon aku, aku terus meseg mamat tu (gelojoh kan)...huhuhu... satu minit, dua minit, tiga minit... and i give up ! rasa nak baling fon and delete je nombor dia !hish..

lambatnya .. ishhh malu-malu, nape aku sent text meseg kat dia? oh man!! teett teett plus, vibrate yang menggegar meja! yes its him ! ingatkan mamat tu dop balas...alangkah bahagia nyer aku masa tu dia balas meseg aku...hikhikhik....(gewdik)...suke suke suke. and now aku boleh turut berlagak sama cam kawan-kawan aku, tengah makan pun tak berhenti-henti bunyi text masuk ! dah boleh angkat kening cam ziana zain dah aku hekhekhek.




unfortunately,aku meseg die kejap2 jew...aku busy mase tu, bos dah panggil haiih kacau daun !
aku berlalu dengan perasaan hambar namun terasa masih ada sinar yang menanti di hadapan, sambil kelip mata laju-laju, haha.....




and my lucky number on that day was 0129466***

hey dude !

you jump, i jump !



will be continue...........................................

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home