cinta siti situ sana sini, =.="

Tuesday 16 August 2011

you jump, i jump (7)

nak kata best student tu, rasanya boleh lah kot, bukan sebab aku ni dapat dekan dengan result yang gempak. tapi best student sebab aku rajin ber-praktikal tahap cipan ! hm, tahap dewa pun boleh laa, aku terima je kalau orang nak bagi complement kan, sekali sekala.

dek kerana busy, aku terlupa akan dia yakni mamat noh hujan. bukan terlupa akan cinta, tapi entah lah, takda ayat nak gambarkan.

dipendekkan cerita, terus ke klimaks lah kiranya, ha ! mamat tu ajak aku tengok wayang ! wa cakap sama lu, dia ajak gua dating beb ! awal-awal tolak, tapi bila dah aku pun lama tak hiburkan diri sendiri, apa salahnya?


aku tengok cerita langsi. eh, bukan cerita kongsi ! dalam hati aku, napa lah noh hujan tak berlakon. kalau tak? haha,mungkin aku boleh mengelamun lebih skit.then, aku tak tahu apa yang dia rasa waktu keluar dengan aku, tapi yang pasti apa yang aku rasa itu lagi penting kan?
aku rasa, semua orang yang lalu lalang melintasi ke membelakangi ke, semua cakap wah sweetnya,couple tu. jap, jap tu bukan yang aku rasa tapi yang aku harap kot. baru tepat kan?

jauh disudut hati, aku harap dia pun punya harapan sama seperti aku.

bro,

you jump, i jump !

will be continue.............

Labels:

1 Comments:

At 22 May 2014 at 21:55 , Blogger Unknown said...

Terbaik la cik siti..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home