cinta siti situ sana sini, =.="

Sunday 14 August 2011

you jump, i jump (6)

semua kisah pasti ada dukanya, sama seperti aku, ku sangka panas hingga ke petang, tapi hujan di tengahari. bukan sebab mamat noh hujan tu jatuh longkang, tapi sebab dia dah tak hantar mesej lagi. casanova mungkin? aku je yang naif, mengeluh laah kau cik siti oii..

takpa, aku nekad, tak nak hirau dia lagi. fullstop !

eh ah eh ah, teeettt teeeettt diikuti dengan vibrate, aku buka heartlessly text tu. dan mata aku rasanya bercahaya mungkin sama seperti satellite yang asyik berkedip-kedip nun di langit.



dia datang lagi, i mean he sent me a nice text again. oh, oh, demam balik laa cik siti ni. hehehe. dengan alasan dia offshore, so kira okayla kan? apa masalahnya kalau aku masih sudi memberi hati untuk mamat noh hujan ni? any objection? takda ! so kita teruskan !

oh dear once again,

you jump, i jump



will be continue.............................



Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home