cinta siti situ sana sini, =.="

Wednesday 24 August 2011

you jump, i jump (9)

wink wink wink...kelip-kelip mata !! lame tak update blog,...


lamanya si mamat noh hujan menyepi diam, membatu...biarpun baru 2 minggu dia tak hantar meseg kat aku...tapi rasa 2 abad lamanya..huhuhuhu biar lah,siapalah aku kan? hm, lepak dengan kengkawan lagi sihat kan?...tetiba je phone aku vibrate disusuli bunyi meseg...tapi aku tak baca pun mesej tu...sampai la petang tu, tetibe je ingat ada meseg kat phone aku..,,al-maklumlah bila bergosip, rasanya lebih enak dari ayam KFC.

alangkah rugi nya aku bila tengok meseg tu, Ya Allah dari mamat noh hujan tuu!!!...aku tak habis habis salah kan diri aku coz tak tengok mesej tu dulu....aku ingat kan mesej dari celcom...phone aku tu biase nya diziarah oleh celcom. yang penuh dengan maklumat tu.

memandangkan dah masuk waktu maghrib, aku segerakan solatku,lepas je aku sembahyang maghrib sepantas hadlaju cahaya, aku mesej dia..sampai sembahyang aku tak khusyuk coz memikirkan  die...(gatal kan aku..ops ! gedik lah) aku pun meseg rr die.. dengan doa yang penuh khusuk agar dia cepat-cepat reply !!

ladies and gentle !!!nasib aku baik coz die balas meseg aku...suka suka suka suka suka. nampaknya, mesej dari dia lebih enak dari bergosip. hm mungkin sama dengan semanis chocholate snickers?
                                                              






dikesunyi-ngan malam menyaksikan, bulan yang dikelilingi gah si bintang-bintang berkelipan, di ketika itu juga, aku dan si romeo mamat noh hujan berhubung melalui talian selkom, ops ! celcom la. hm, katanya, berada di kota raya, kuala lumpur. aku hanya beri kata-kata ringkas, ditemani gelak-gelak kecil yang comel.
tiba-tiba, masing-masing terdiam, mungkin hilang idea untuk berbicara, kata dia;


"jom kita couple, siti."


aku?? tergelak, dan memberi respon tanpa berfikir.

" kelakarlah u ni,hehehe"


dia diam, kemudian meminta untuk undur diri, beralaskan alasan, lewat malam.

eh, kenapa aku beri jawapan, tanpa berfikir? bukan kah soalan tu yang aku tunggu selama ni? apa yang terjadi ni? janganlah dia fikir aku tengah mainkan dia.
sebab, sebab, sebab,


you jump, i jump !




will be continue...............

Labels:

2 Comments:

At 25 August 2011 at 03:29 , Blogger Cik Merun said...

untung laa~~

 
At 25 August 2011 at 06:29 , Blogger siti nurul syuhada said...

memang untung tapi..aru x leh terime die...hukhukhukhukhuk

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home